torsdag 21 mars 2019

Upptäckarpinnar

Jag söker poäng för den rödhalsade gåsen Sven

9 kommentarer:

  1. Härligt jobbat, Sven! Både med gåsen och premiärinlägget! 😃 Poäng delas ut och kommer snart under sidan "Upptäckartävlingen" i högerspalten. 👍

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Det bästa jag sett rödhalsad genom alla år, även om den var lite motig mot mig i början.

    SvaraRadera
  3. Hmm, det syns inte att det var jag Hasse som kommenterade. Hur gör jag mig synlig månne? Jag kommenterar ju som min epostadress på gmail.

    SvaraRadera
  4. Tackar för den snygga rödhalsade gåsen Sven. Passar på i denna tråden att testa kommentaren och om jag syns. Hasse var ju osynlig ��.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Snyggt jobbat Sven. Tack för kanonobs!

    SvaraRadera
  8. Är den märkliga dubbeln poänggivande?
    /Hasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Även en märklig dubbel ger pinnar! :-)

      Radera